domingo, 5 de agosto de 2018

XXII


Thoughts





Per primera vegada intentaré escriure’t el que sento en català. 

Com bé saps (i jo no ho sé perque) amb castellà puc expressar millor i amb una armonia especial sentiments o simplement texts que em ve de gust escriure. Però m’he donat compte que quan el sentiment és pur, i surt directament de l’ànima, no hi ha llengua que pugui tapar els crits profunts d’amor que surten de dins. Només en aquest tros, l’escrit ja té una armonia especial, una musicalitat que no tindria mai en català si el sentiment no fos pur, sincer, gegant i indestructible.  


Ja anava a escriure la típica frase de “ja anem cap els 6 mesos” però no vull comptar més els mesos al teu costat, vull VIURE la meva vida al teu costat, disfrutar de tots els anys junts, de moments, d’experiences i de tot allò que ens pugui relacionar junts, tot aixó, ho vull per sempre. No vull comptar-ho tot mentres estigui al teu costat. Només vull comptar amb tu. Parelles comptaran els seus 6 o 20 anys junts, però no seran anys feliços, ni d’amor, només anys de supervivència.  


No vull comptar anys, vull crear felicitat al teu costat, ajudar-nos cada dia a ser millors persones, a no oblidar mai fer-nos costat sigui quina sigui la situació, a aprendre a superar-nos cada dia i a animar-nos a fer-ho. En definitiva, creixer personalment mitjançant l’amor, i aquest creixement, només farà afavorir tot el que ens envolta i ens afecta, només farà que creixi el nostre amor. El nostre sentiment imparable i inseparable. Estic preparat pel que em depari la vida, mentres la vida em depari estar amb tu.  


Així doncs, em dono compte que no he escrit res d’això en català, sinó amb el cor.


No hay comentarios:

Publicar un comentario